Konebil i boks!

Herlighet. Det har skjedd mye de siste dagene. Jeg har jobbet siden fredag, og brukte min siste arbeidsdag på å gå dobbelt. Tidligvakt på blindheim, for så å gå seinvakt her hjemme. Det verste var at det egentlig gikk overraskende bra! Uansett, slik så jeg ut fredag  før jobb, altså fresh as fuck:

Bilde 29.11.15, 13.46.23Bilde 29.11.15, 13.46.36Etter 6 vakter på 5 dager så jeg slik ut, altså sliten og ufresh:

Bilde 30.11.15, 14.19.49

Husker dere at jeg nevnte at vi leter etter en bil nr. 2, eller som jeg liker å kalle det, konebil? Nå er den i boks, og vi får den i morgen! JEG får bil i morgen! Hvor sykt digg er ikke det? Nå blir livet komplett! Jeg måtte le litt av meg selv da Lillian spurte hvilke bil det var, og jeg ikke visste! Haha! Jeg spurte Jostein senest i går hvilket merke det var… Men sånn helt ærlig, bare den kan kjøre og ikke kollapser på veien og ikke har en knall farge, så skal jeg klare meg! Uansett, nå vet jeg at det er en FORD, den er grå, og ser helt ok ut! #Glede

Skjermbilde 2015-12-02 kl. 12.06.51

Jeg vet jeg henger litt etter, men nå har jeg altså sett ferdig hele sesongen av frikjent. Husket at alle snakket om hvor bra det var, men jeg gav aldri serien en sjanse. Stygt å si, men jeg bare regnet med at det var dårlig. Spesielt når den var norsk. Nå har jeg som sagt sett hele, og det tok seg virkelig opp etter et par epiosder! Fantastisk bra! Så for dere som ikke har sett det, eller var som meg og bare så en episode for så å bli lei, gi det litt mer tid en det! Jeg lover deg, du blir ikke skuffet! Og Nikolai Cleve Broch? Om du leser dette, du er deilig.

508448594_1280x720

Legg igjen en kommentar

