Touché

Da er mamma M plassert godt opp i sofaen med et stor glass vin! Gjett om jeg skal kose meg i kveld da dere? Mann og barn er hjemme for helgen, jeg er ferdig med tidligvakt og har seinvakt i morgen, så jeg skal sitte lenge oppe i kveld, å sove til jeg våkner! Joakim lo litt av meg når jeg sa det til han. Han mener jeg høres ut som en 50 år gammel dame som aldri sitter lenge oppe. Vel, det er for så vidt sant, jeg sitter aldri lenge oppe. Jeg legger meg som regel rundt 10 -11 hver kveld. Hver kveld! Da snakker vi helgen også! Sånn er det når Leana liker å stå opp 6-7 om dagene. Man må liksom være uthvilt om man skal holde ut. Og å sove middag gjør jeg bare ikke! Jeg hater det!2015-11-281Så nå skal jeg drikke, spise, gompe sjokkis, å se på tv! Nachosen er kommet i ovnen, og gud så godt det skal bli! Sånn ellers så må jeg bare påpeke igjen at livet uten bil er et forferdelig liv. Jeg gikk hjem fra jobb i går kveld, og gikk på jobb i dag tidlig! Ok, det høres kanskje ikke så forferdelig ut, men hadde det vært sommer og sol så hadde det vært greit. Men i går gikk jeg faktisk hjem i storm! Det pøste ned, blåste som bare det, og det var så JÆVLI kaldt. Så der gikk jeg da. Alene. I regnjakke, regnbukse, refleksvest, VESKE, og støvler… Håper ingen så meg. Jeg så sikkert ut som en uteligger eller en innbruddstyv. Hahahaha. Touché. 2015-11-28Nå skal jeg nyte kvelden, goodbye!

Legg igjen en kommentar

