Girls

Klokken er bare 10, men vi har begge vært våkne siden halv 7 i dag. Leana våknet halv 6, men får alltid komme inn i senga til mamma og pappa å kose litt før vi står opp. Morgenstund!♥ Jeg fikk det plutselig for meg i går at jeg begynner å få dårlig tid til å gjøre det klart til jul her i huset! 1. desember er jo på tirsdag(!!), og første søndag i advent er NÅ til helgen! Her i huset er ingenting som minner om julen komt opp, annet en et lass med mandariner, så det må jeg få gjort noe med i dag! Eller, vi :) Ellers suger livet med bare en bil, så nå i det siste har vi lett litt etter en bil nummer to. Den skal i hovedsak bare kunne kjøre, det er kravet, så noe må det vel finnes! Leana har ikke hatt den beste matlysten verken i går eller i dag, men mandarin går virkelig ned på høykant! Det skjønner jeg jo, for det er jo såå godt! 2015-11-26

Jeg hadde lagt meg i går, og NESTEN sovnet da telefonen min ringte. Det var kimmis! Han hadde det sykeste ever å fortelle meg, noe jeg ALDRI hadde trodd han kom til å gjøre, så nå sitter jeg egentlig bare å gliser fra øre til øre når jeg tenker på det!! I’m so proud!!! Haha! IMG_9437

Nei, nå skal jeg logge av her å tilfredsstille alle behov Leana måtte ha i dag ♥ Kjenner jeg henne rett så har hun nok lyst ut, det er liksom det kjekkeste som finnes!

 

Legg igjen en kommentar

