De reiser uten meg

Timen hos dyrlegen gikk mye bedre en forventet, takk gud! Vi fikk øyesalve som vi skal bruke i 10 dager, også vil det mest sansynlig bli bedre ♥ Viss ikke skulle vi komme tilbake og prøve en ny metode :-) 20140213-1310241Barnehagen ringte i dag, Leana er blitt syk, så i morgen og fredag blir det hjemmedag på oss. Når pappan er ferdig på jobb fredag, så reiser de faktisk hjem til Måløy, alene. UTEN meg! Buhuuu! Jostein skal nemlig i en bursdag på lørdag, og Leana er nødt ti å være med da jeg har arbeidshelg og ikke barnepass. Kjenner jeg savner henne allerede, haha. NEIDA. Dette går så bra så! Siden mobilen min er død (forferdelig dårlig batteri!), så har jeg ingen nye freshe bilder å gi dere. Pluss at det er farmen, som jeg elsker, så det må jeg bare få med meg! Nå er det snart finale! Gleder meg! Dere hører nok fra meg og Leana i morgen på hjemmedagen vår :)

Bilde tatt 24.08.13 kl. 13.57

Legg igjen en kommentar

