Eight years

Tenk at i går, for 8 år siden, ble jeg og Jostein sammen. Hvor sykt er ikke det? Hvor sykt er ikke tanken på at vi  kan legge 8 år bak oss, sammen, at vi har det bedre en på lenge, at vi ser frem til mange flere år sammen, og alt dette i en alder av bare 23!? At vi farlig nærmer oss 10 års jubileum!? Det er så fantastisk! Tenk at jeg har barn, hus og bil sammen med den gutten jeg ble forelska i som 15 åring ♥

Haha, jeg må jo bare le av og se på disse bildene av oss! VI VAR JO SÅ SMÅ!?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa DSC01384

Vi har jo bokstavelig talt vokst opp sammen. Funnet oss selv, sammen! Det er fint det! Nå har vi endelig funnet vår plass, hva vi står for, hvordan vi vil være som mennesket, og hvordan vi vil være som foreldre, sammen!
IMG_7761 IMG_7105IMG_8124 Dagen i går ble selvfølgelig feiret. Det er ikke ofte mamma og pappa drar ut for å spise etter klokka syv, og uten barn, men i går var snille Christine og Erlend barnevakt! Vi spiste en bedre kvelds på Bighorn i byen, hvor vi bestilte hjort begge to. NAM! Det er lenge siden jeg har smakt så mørt og godt kjøtt! Dessert ble eplekake med vanijeis, mmh ♥ Jeg hadde gjerne tatt meg både et og to glass vin til maten, men det er ikke så optimalt når man er syk. Vi koste oss kjempe mye, pratet om alt, og nøt maten i fred og ro. En perfekt avslutning på en fin dag ♥
Bilde 22.11.15, 20.26.11 Bilde 22.11.15, 20.59.20

 

Legg igjen en kommentar

