Takk gud for medisin

Noen av dere har sikkert fått med dere at jeg har blitt syk? Vel. Tidenes halsbetennelse inntraff natt til torsdag. En slik våken natt har jeg ikke hatt siden Leana var liten baby!! Det første jeg gjorde neste morgen var å ringe lege, og fikk ordnet meg time. Nå går jeg takk gud på pencillin, og livet er fint igjen. Fy søren så fort det hjelper! Etter bare 3 tabletter kjente jeg stoor forskjell i halsen, og nå merker jeg nesten ingenting. TAKK GUD for at vi har medisin!

I går hadde vi besøk, så det gikk i alkohol på samtlige untatt meg, noe godt i skåla og brettspill. Siden det eneste brettspillet vi eier her i hus er Party Alias, ble det selvfølgelig det. Men det funker, så vi koste oss : )

BildeI dag når vi våknet å så ut, kunne vi endelig se at snøen hadde funnet veien hit til oss. Så koslig! Leana husker nok lite fra forige jul og snøen som var da, så hun syntes det var veldig stas med det hvite teppet som var komt. Etter en lang dag med julegaveshopping på moa, var det såå godt å komme seg en liten tur ut. Leana hadde fått seg ny vinterdress også, så hun tror jeg hadde det varmest og best av alle! Tror virkelig dette må være den kuleste snømannen i gata, eller hva?_DSC6443_2

_DSC6447
Så må jeg bare få sagt at jeg ble så sinnsykt fornøyd med bryna mine i dag. Jeez! Hilsen Pose Marcela
Bilde 2

Bilde 1

 

Legg igjen en kommentar

