Nummer to

I dag har jeg og Leana allerede fått kost oss masse! Det ble hjemmedag, og vi fikk jo i tillegg det fine været! Helt fantastisk! Men gud så kaldt det er! Leana er ikke så interressert i å sitte på sykkelen sin lengre, den skal hun helst trille selv! Haha. Holde Leo i band er også stor stas. Hun elsker å gå tur med han :-) 

 

_DSC6438

 

Jeg elsker virkelig disse hjemmedagene med den lille jenta mi. Hun er blitt så stor! Har jeg nevnt her at vi var på foreldremøte for en stund siden, og fikk tilbakemelding på at Leana er så flink å prate? Om så ikke, har jeg sagt det nå ♥

 


 

 

Det er så mange som har hintet frem på eller spurt når nummer to kommer, og det kan jeg bare få sagt en gang for alle, at h*n kommer ikke med det første. Jeg er rett og slett ikke klar for en hel graviditet til, egentlig ikke et barn til i det store og det hele. En fødsel skulle jeg ha klart, for det gikk liksom over etter «kort» tid, så det er ikke det jeg tenker mest på.  Selve graviditeten var det verste for meg. Jeg var så kvalm, spydde HELE tiden i 3 mnd, fikk ikke i meg mat, å ble rett og slett helt hjelpesløs. Heldigvis etter en innleggelse i førde fikk jeg noen tabletter som hjalp meg litt. Uten de vet jeg virkelig ikke om jeg hadde klart meg, haha. Neida, jeg måtte vel ha klart det også, med GUD så avhengig jeg var. Jeg har det så perfekt med Leana, og jeg vil gi henne all min tid og oppmerksomhet i vert fall 2 år til. Om hun blir både 3, 4 eller faktisk 5 år før nesteman kommer, så gjør det meg ingenting! Men selvfølgelig. Skulle et barn komme før den tid også, selv om jeg ikke er klar, så er han h*n selvføgelig velkommen, ingen tvil.

2014-05-06

 

Legg igjen en kommentar

