Skjønner det ikke

God kveld til dere mine venner ♣
Siden sist jeg blogget har det også skjedd fæle ting i Paris. Off.. Akkurat det med Paris treffer meg litt ekstra, da jeg forelsket meg i den byen da jeg var der for første gang. Jeg ble 20 år, og hadde fått en helgetur til Paris i gave av pappa. Jeg har sagt siden den gang at jeg SKAL tilbake dit, ingen tvil. Jeg og Jostein har også hatt mange samtaler om å få til en kjærestetur til Paris i nærmeste fremtid. Nå er jeg redd for å egentlig reise noen plass. Jeg får helt panikk av tanken på en kjærestetur borte fra Leana, og at vi i verste fall ikke skulle komme hjem igjen til henne. Fredag den 13. hadde det ikke vært umulig at jeg og Jostein befant oss i Paris, og det skremmer meg. Jeg vet jo at vi ikke kan begrense oss så mye, og vi kommer nok til å reise en eller annen gang. Men jeg er redd. Bilde er tatt av meg.

Bilde 16.11.15, 21.12.22

Det er så sykt at religion kan få folk til å gjøre det mest grusomme for det de tror på. Jeg vet ikke hva jeg skal si om det en gang. Hvordan går det an å bli så hjernevasket av en religion, at du ikke ser at du faktisk dreper uskyldige mennesker? Barn? Alle ødeleggelsene? Hvordan kan det ikke påvirke deg psykisk, hvordan rettferdiggjøres det? Hvordan kan de sitte å se på nyhetene at barn og voksne blir plukket døde opp fra havet, i et desperat forsøk på å rømme fra det dere har stelt i stand? Hvordan kan de legge seg på kvelden og ikke ha disse bildene i hode og få dårlig samvittighet? Jeg skjønner det ikke!!
Bilde 11.11.15, 15.06.56

Legg igjen en kommentar

