Evig ja

I skrivende øyeblikk har jeg akkurat lest ferdig den saken under her. Den er fra vg’s søndagsavis, om Kristin og Dennis. Åh, de to er så søte! Kristin er et så positivt vesen, og noe av det jeg liker aller mest, er å se videoblogger av henne. Noen ganger ler jeg så mye at jeg nesten griner, andre ganger kan det være kleint men samtidig så morsomt, men jeg smiler alltid! Hun får meg alltid til å bli i bedre humør med den utstrålingen!
Bilde 11.11.15, 13.55.38

I dag har den fineste mammaen min bursdag! Gratulerer så masse med dagen, mamma ♥ Jeg og Leana tar oss en tur hjem i helgen, så da er planen å feire på lørdag! Ingen bilder her atm av mamma, så slenger med et gammelt et fra Rhodos!

20130716-0906019

» Å det er så lett å være rebell i kjellerleiligheten din, det er så lett og være rebell i kjellerleiligheten din, det er så lett å være rebell i kjellerleiligheten din, din feiging». Ja, jeg er så hekta på den sangen. Den setninga der går på repeat i hode mitt hele tiden. Dagen lang! Jeg er glad mitt navn ikke er Anders Anundsen. PeaceBilde 06.11.15, 12.52.25 (1)

 

Legg igjen en kommentar

