Gameboy

I dag har jeg faktisk vært på besøk hos kimmis! Det er evig lenge siden sist jeg var i leiligheten hans! Vi spiste selvfølgelig mat, og pratet en hel del. Jeg hadde så mye å fortelle at jeg snakket jo omtrent i et sett, haha. Den pastasalaten der er virkelig så god, jeg virkelig elsker den! Karripasta ♥ Joakim nevnte burgerking, men det ble det heldigvis ikke noe av, pwee. Vi snakket også i telefon med Lillian, så hun lå liksom midt mellom oss. Det er virkelig ikke hverdagskost at vi tre har muligheten til å snakke sammen lenger!Bilde 09.11.15, 11.33.37Ellers så må jeg bare si at Joakim kicket ass på hår 2015, for dere som ikke har fått med dere det! Han fikk 2. plass i fristil oppsett! Han var veldig stolt av den pokalen, men klarte likevel å miste den i gulvet slik at den ble skeiv! Hahaha. Men med litt knekking ble den like fin igjen, heldigvis! Det neste blir NM, og da er planen å vinne hele greia. Det klarer han nok, bare vent å se! Han er så flink så! Bilde 09.11.15, 12.33.59Nesten ferdig med sleeven sin er han også, den blir så fin! Tatovering er så fint! Spesielt på gutter! JeezBilde 09.11.15, 15.21.09


 

Facetime med J er ferdig, så nå blir det farmen og mat før jeg må legge meg. Lurer på å se noen episoder med okkupert også, noen som har sett den? Det er så bra! Ellers kan jeg fortelle at det høres ut som om huset vårt skal falle ned. Det blåser noe sykt! Så vet dere det.

 

Legg igjen en kommentar

