The results

Da var det i midlertidige bordet vårt ferdig! Altså, det ble jo litt kult, eller hva? Jeg likte litt at det var så fresht. Med farger! At farger gjør deg glad, det tror jeg på!
Bilde 08.11.15, 19.24.09Bilde 08.11.15, 19.25.05

Dagen min har gått i jobb, mens J har kost seg her hjemme med Leana på farsdagen. Jeg skulle jo helst sett at jeg hadde fri, slik at jeg kunne laget til frokost på sengen og hele den pakka, men sånn er det. Det får bli til neste år. MEN! Jeg dro på butikken å handlet inn det her, og leverte det hjemme i pausa på jobb, så litt credz skal jeg ha da. Eller, Leana ;)

Bilde 08.11.15, 19.44.31

Leana hadde også laget en supersøt farsdagsgave til pappan sin i barnehagen! Åh, jeg smelter av den lille foten hennes ♥2015-11-08

Nå er det farmen og kjærestekos her i hus som står på planen. Jostein reiser til Olso allerede i morgen tidlig. Jeg skal kjøre han på flyplassen klokken 6! Tidlig. SÅ, nå skal kvelden nytes, vi snakkes ♥

Legg igjen en kommentar

