Crazy idé

Da nærmer klokken seg farlig 3, og jeg skal straks på jobb! Er en stund siden jeg har jobbet her på øyen, og i dag er det lørdagskos også, jippi! Formiddagen har vi brukt på moa. Gått å kiket på butikker å bare kost oss. Spist på mac’ern har vi også! Nei nei nei… MEN. Det skal sies at jeg kan telle på en hånd alle gangene vi har spist der siden vi flyttet opp her! Så det er jo bra! Dessuten angret jeg rett etter maten var komt i magen. Følte meg ekkel! Blæ!
Bilde 07.11.15, 13.44.42 (1) På vei hjemover fikk J en crazy idé om å spraylakket bordet vårt! Det er jo som sagt bare en midlertidig løsning, så hvorfor ikke prøve noe crazy! Vi har minimalt med farger generelt i huset, mest brunt, grått, hvit, sølv, osv. Ja, dere skjønner. Så nå skal vi altså prøve oss på en farge. Blir en turkis ish farge og hvitt. Dette skal han styre med mens jeg er på jobb, så gleder meg virkelig til å komme hjem å se resultatet! Håper bare at det ser noen lunde ut, og ikke HELT kræsj, haha. Vi MÅ jo ha dette bordet til vi får det andre uansett hva, så ja. Plis Jostein. ikke ødelegg det:*
Bilde 07.11.15, 13.45.02 (1) Bilde 07.11.15, 13.47.33 (1) Bilde 07.11.15, 13.47.03 Nå skal jeg lage meg en taco fra i går, og koose meg med den før jeg drar. Dette er virkelig fordelen med å bo nært jobb. Jeg bruker max 5 min dit og det er så deilig! Når jeg jobber på blindheim må jeg avgårde senest en halvtime før.
Bilde 07.11.15, 13.41.23 (1)

Vi skrives!

Legg igjen en kommentar

