Heisann Montebello

Jeg har alltid likt Karpe Diem, og i går slapp de 3 låter MED musikkvideo! Jeg er i himmelen! Jeg har ikke ord, jeg virkelig elsker ALT! Så gjennomført og bra! Dere må høre! Min desidert favoritt er «Lett å være rebell i kjellerleiligheten din». ♥ ♥

Her er låtene:

Her i hjemmet er det helg, og jeg er så forbanna klar for tacofredag i dag! Og kjærestekos, ikke minst! Jeg ble så glad for ny musikk, dette har virkelig vært savnet!

Bilde 05.11.15, 12.55.20 (1)

♥                 ♥                ♥

Legg igjen en kommentar

