Hello from the other side

Har du noen gang bare hatt lyst på noe nytt, begynner å lete på nettet, også finner du deg masse random shit du bare plustelig må ha? Jeg har. Og akkurat nå, så er det det her jeg vil ha: 2015-11-04Om noen kjøper meg det der, så blir jeg glad. Det der er det som skal til for å gjøre meg glad akkurat nå, sikkert ut uken også, kanskje måneden.
Bilde 05.11.15, 12.50.27Som dere kanskje ser så har jeg krøllet håret. Jeg diller minimalt med håret mitt, sånn i det store og det hele, men å krølle det av og til, det kan jeg gjøre. _DSC6355
_DSC6360

I morgen skal jeg kanskje ta stingene fra da jeg trakk visdomstanna mi. Altså, jeg ser fortsatt ikke hvordan det skal gå, jeg klarer fortsatt ikke å gape noe særlig. Ikke så mye at noen kommer inn der for å fjerne noe som helst i vert fall. Så lykke til Pierre, just sayin’ :)) Sånn ellers har jeg jobbehelg, så jeg nyter dagen. Det vil si at jeg diller med meg selv å tar 100 sefies, bare fordi jeg kan og vil. Lite føles bedre en å føle seg fresh!

Rekner med alle har hørt den, men om du av en eller annen grunn ikke har hørt Adele sin nye sang, så hør den nå. I love it. Kunne vært en bedre musikkvideo etter min mening, men ok. Hun skal få gå med den.

 

Legg igjen en kommentar

