Sulte og trene meg ihjel

Herregud. Gjett om vi holder på å klikke her hjemme? Vi har nemlig bestilt oss ny tv-benk og sofabord i samme stil. Vi solgte det bordet vi hadde fra før av for LENGE siden, og har hatt x-antall turer på møbelbutikker rundt om her uten å finne det vi ville ha. Til slutt ble vi enige om en serie, vi bestilte, og fikk beskjed om at det ville komme om 3 uker. 3 uker er lenge nok å vente, selv om vi har klart og venne oss til å ikke ha bord her. Denne bestillingen gjorde vi for snart 3 uker siden, og Jostein snakket med de i går for å høre hvordan det lå an. Vet du hva? De hadde gitt oss feil ventetid! Ventetiden på det vi bestilte var 6-8 ukers leveringstid! Det var IKKE det vi fikk beskjed om, og hadde vi visst det, så hadde vi jo prøvd å funnet noe vi ville ha som VAR på lager. Slik at vi kunne fått det med oss med en gang. Men neida. Det skal alltid være noe. Det skal ALLTID være noe. Så nå vet vi ikke hva vi skal gjøre. Skal vi virkelig vente enda lenger? Eller skal vi avbryte bestillingen å se om vi finner oss noe annet? Om vi velger å vente så må vi i vert fall finne noe i midlertidig. En eller annen løsning for bord her på stua må skje ASAP. Å sitte med tacoen på fanget og balansere glassene våres i sofaen vedsiden eller på gulvet, gidder vi ikke lengre!

Vet dere hva som skjer i dag 14.30? Vi skal ha vår første foreldresamtale i barnehagen. Tenk på det. Hvor sykt er ikke det? Leana er blitt så stor! Lille Leana mus ♥

2014-10-09
Sånn ellers kan jeg fortelle at jeg har sittet forran datan og sett på gamle bilder hele dagen. Nei okey, ja tar litt i, jeg har ryddet også, men all tiden på datan har gått til å se igjennom gamle bilder. Altså. FINNES DET EN BEDRE INSPERASJON EN DEG SELV? Nei. Umulig. Altså, disse bildene var på mine glansdager. Damn niggah you looking fine!

IMG_625920121223-011137.jpgIMG_790520121217-131827.jpgJeg savner jo virkelig å se sånn ut, det er jo ikke noe å legge skjul på, men av en eller annen fucked up grunn, så har jeg det veldig bra med meg selv, akkurat slik jeg er nå også. Jeg har det så bra at jeg ikke føler trangen til å sulte OG trene meg ihjel enda. Haha, neida. Chill. Uansett. Det er så utrolig motiverende å se på disse bildene, det er bare det jeg mener.

I dag ser jeg helt jævli ut, derfor ingen bilder fra 4.11.15. Peace

Legg igjen en kommentar

