Hyttetur

Da er mandagen på plass, og vi er vel hjemme etter en utrolig koslig hyttetur! Jeg hadde jo planer om å ta minst 1000 bilder, men det ble rett og slett bare glemt! Så her kommer de få som ble tatt. Jeg la også litt bilder/filmer ut på snapchat, men disse glømte jeg helt å lagre! Feel free to follow – marcelaalm.

Reisen startet fredags morgen klokken 10. Vi var skikkelig uheldige med været, så det var ikke så mye å ta bilder av påvei dit, annet en: Rein! Vi fikk faktisk sett en flokk med reinsdyr! Det har jeg aldri sett før, i vert fall ikke som jeg kan huske, så det var jo litt ok+!
_DSC6343

_DSC6340 _DSC6342
Bilde 30.10.15, 21.26.48

På shopping i Beitostølen sentrum ;)Bilde 31.10.15, 12.36.11

Badestue var der også. Vi rakk heldigvis en tur innom der før besøket kom♥ Bilde 02.11.15, 14.38.01 (1)En av de tingene vi planla at vi skulle gjøre, var å ride på hest! Tror kanskje jeg har ridd en 10 minutters tur ved en åpen gård for mange mange år siden, men thats it. Type 17 år siden eller noe. Så det var absolutt en opplevelse. Etter at vi hadde ridd et godt stykke og kommet godt inn i det, så skulle vi prøve å trave et lite stykke. Hahaha. Herregud! For det første så gjorde hesten min akkurat hva den ville, uansett hvor mye jeg prøvde å korrigere den. Ville den stoppe å ta seg en matbit, så gjorde den det. Ville den gå ut av løypa og ut på en plen, så gjorde den det. Så når vi da skulle trave og jeg kjente jeg at jeg holdt på å falle av, så prøvde jeg å få hesten til å stoppe, men det var ikke lett. Jeg lo jo som bare det, fordi jeg syns hele greia var så morsomt, og da er det i vert fall vanskelig å konsentrere seg! Hesten min gjorde som den ville igjen, og hadde ingen planer om å stoppe opp når de andre fortsatt sprang, så det endte med at jeg tok tak i håret på hesten, passet på å ikke falle av, og ventet til vi skulle stoppe! haha!

 

Sånn bortsett fra at jeg, Morten og Jostein holdt på å falle av under traven, så gikk det kjempe fint resten av turen. Eneste jeg angrer på var at jeg ikke hadde på meg mer klær, for fyyyyyy så kaldt det ble etter en stund!
Bilde 31.10.15, 15.20.28Bilde 31.10.15, 17.06.28Jeg skulle prøve å fjerne røde øyner på hestene (de så helt saiko ut), og nå får jeg det ikke vekk igjen av en eller annen grunn.. Så da får dere et bilde med noen rare øyner på disse hestene. Haha. Bilde 31.10.15, 17.06.21

Sånn ellers spiste vi masse god mat, spilte spill, og koste oss med alkohol i glassene! Fredagen drakk jeg sjokkerende nok en hel vinflaske for meg selv. EN HEL FLASKE! Kan ikke huske sist det skjedde. Hadde det ikke vært for den teite tanna som jeg trakk på tirsdag, så hadde jeg nok drukket på lørdag også. men da hadde jeg så ufattelig vondt! Helt sikkert etter all ristingen etter rideturen. Menmen. Ride skulle jeg jo, så enkelt var det. Så da måtte jeg fint ta konsekvensene av den turen. Søndag fikk jeg virkelig kjenne på smerte. I løpet av natten hadde det hovnet opp skikkelig, og blitt mye verre. Har snakket med tannlegen, jeg skal inn på fredag på kontroll, og kanskje ta stingene om jeg i det hele tatt får opp munnen. #Storeproblemermedågape

Leana hadde hatt det så fint her hjemme med mormor! Vi hadde facetime et par ganger, og noen meldinger om hvordan det gikk ble det jo:) Og at det var mamma som var her hjemme var så betryggende. Jeg klarte virkelig å slappe helt av å kose meg på tur, og det er jeg så glad for! :-) Gjett om det var godt å se henne igjen i går da? ♥Lille Leanaen vår♥

Nå sitter jeg her å  påter i meg maximum inntak av smertestillende, prøver å spise, og slappe mest mulig av. I morgen skal jeg på jobb, så i dag må jeg slappe av alt jeg kan.

Vi snakkes♦

 

Legg igjen en kommentar

