My mountain

Håret mitt er så rart! Disse to bildene under her ble tatt for få minutter siden, bare med forskjellig lys og vinkel. I det ene øyeblikket kan det jo se ut som om jeg har noe ombré lignende greier, mens i det neste er det helt mørkt igjen. RART. Og nei, det er ikke rester av hårfarge eller lignende. Jeg klippet meg kort for noen måneder siden, og har ikke rørt en hårfarge i håret mitt siden? 2013? Og da farget jeg det mørkt anyways. Så faktisk er dette helt naturlig.
_DSC6314 _DSC6323_2Men som sagt, det er bare lyset som gjør det slik. Håret mitt ER  en blanding av mørkebrunt og svart. Punktum.

Ser dere den stanga på toppen av fjellet på bilde under her? Det er der jeg går på fjellet om dere lurte. En kjempe fin tur på rundt en halvtimes tid, en vei. Nå nærmer det seg snart vinter, så da blir det nok ikke så mange turer dit på en stund. Da er vel heller spørsmålet om jeg skal kjøpe kort på treningssenter igjen? Jeg hadde jo det da vi bodde på Hatlane, men jeg skal ikke skryte på meg at jeg gikk der så ofte nei.. OM jeg skal ha et nytt nå, så blir det på senteret her på øyene, og da MÅ jeg gå minst 2 ganger i uken. Viss ikke er det ikke vitsi. Vi får se. Jeg må tenke på det.
_DSC6317_2 Sånn ellers har jeg fortsatt verk, men det er komt seg enormt mye på disse to dagene, så JEG er klar til helga! Nå skal huset shine’es slik at det er helt klart til mamma kommer i morgen og skal passe L!
_DSC6325

 

Sånn ellers kom jeg over en videoblogg av voe, fra da de dro på Backpacker reise. Slenger den med her. Gud så fint det er enkelte steder! For dere som har mulighet til noe sånt, gjør det! REIS! Nå skal det ryddes, vi snakkes ♥

Legg igjen en kommentar

