Avhengig 92

Offameg for et hardt liv. Jeg våknet i 3 tiden av at jeg hadde så vondt! Husker sånn fjernt at jeg ba Jostein om å hente medisinene mine som lå oppe, og når de begynte å funke, så sloknet jeg igjen. Altså, sorry for klagingen, men det kjennes ut som om jeg har den verste halsbetennelsen, migrene og sterk tannverk på samme tid! Jeg kjenner det så alt for godt når de ikke virke lengre, da er det bare å fylle på med mer. Hilsen smertestillende avhengig 92. Ser dere at jeg er hoven på utsiden foresten? Jeg ser det i vert fall!
Bilde 28.10.15, 13.50.26 Dette er det meste jeg klarer å smile atm. Hahahhaa! Jeg ser jo helt kokko ut. Bilde 28.10.15, 13.52.19Sånn bort sett fra det, så er det jo nydelig vær her i dag! Hadde jeg ikke trekt den tanna i går, så hadde jeg nok vært på fjellet og prøvd ut de nye skoene jeg har kjøpt, men det får heller bli en annen gang. Planen for i dag blir å slappe med serie tror jeg. I tillegg prøver vi som skal på hyttetur å finne noen aktiviteter å gjøre på dagtid. Hesteridning har blitt nevnt, det har jeg virkelig lyst å prøve!

 

Legg igjen en kommentar

