Jeg har gjort det !

Herregud. Jeg kan nesten ikke tro at jeg har gjort det! Jeg har endelig trekt den stygge visdomstanna mi som har plaget meg sånn! Dere aner ikke hvor mye jeg har gruet meg til denne dagen. Jeg har sånn tannlegeskrekk, og alle som har trekt tenner vet at det er VONDT! Du kommer ikke unna med det! Tannen min lå i tillegg litt vanskelig til, så jeg ble henvist til kirurg. Dette gjorde meg selvfølgelig ekstra nervøs, når jeg visste at tannen ikke var en av de letteste å trekke ut. Nå er det endelig gjort, og jeg bare GLEDER meg sånn til smertene er over. Han måtte faktisk bore tannen slik at han kunne dele den i flere biter for å trekk den ut, det var faktisk det verste! Den lyden av tannen som knekkker i to glemmer jeg nok ikke med det første! Jeg var inne på tanken om beroligende også, og fikk beskjed om å møte opp en time før om jeg ville ha det.

Jeg er glad jeg valgte å ikke gjøre det, selv om jeg virkelig måtte presse meg hardt for å si nei! Hadde det ikke vært noen ulemper med beroligende så hadde jeg nok tatt det uten tvil, men dersom jeg skulle ta det, måtte jeg ha med meg følge og kunne ikke gjøre bil på et døyn for eksempel. Neitakk. Nå begynner bedøvelsen sakte men sikkert å sige ut, og det kjennes virkelig!!! Jeg har fått phinex forte og ibux, så det her skal jeg nok overleve! Jeg har tross alt født et barn! Det tenker jeg alltid når jeg har vondt, og psyker meg opp med at ingenting er verre en å føde, og det klarte jeg jo! Det eneste som gjenstår nå er å fjerne stingene om 10 dager!Bilde 27.10.15, 14.15.18Bilde 27.10.15, 13.54.17 Vi skal som nevnt på hyttetur i helgen, og dette blir faktisk den første barnefrie helgen vår. Jeg har faktisk ikke vært borte fra Leana et helt døgn enda, og det er av den enkle grunn at jeg ikke har følt for det heller. Vi har jo vært ute og hatt barnepass på kvelden og ut over natta, men vi har alltid kommet hjem og sett henne igjen på morgenen. Men nå er tiden altså inne for en HEL helg borte. Det blir mamma skal som passe, her i ålesund, og det kjenner jeg er deilig. Da kan jeg liksom slappe helt av, og vite at hun har det bra. Det er noe med disse mødrene. Ingenting er bedre en dem, til noe.

_DSC6227_2

Denne helgen skal virkelig nytes! Jeg skal kose meg sånn med fine mennesker! Jeg skal kose meg med vin uansett hvor vondt jeg har! Nesten i vert fall! Vin skal jeg ha, så langt det lar seg gjøre. Har heldigvis noen dager å komme meg på nå da! Nå skal jeg prøve å knekke i meg en yoghurt, så får vi se hvordan det går!

2 thoughts on “Jeg har gjort det !

Legg igjen en kommentar

