Brænne

Da har vi kommet hjem og fått i oss middagen, så nå var det så deilig å få sette seg ned med dataen litt! Jeg og Leana måtte nemlig kjøre pappaen til Emblem i dag klokken halv 12, og rett etter det dro vi videre på moa. Er jo prisfestdager der, så da måtte jeg selvfølgelig benytte meg av tilbudene! Leana måtte nemlig ha seg nye sko, og gode barnesko er stive priser på, så da var det ok+ med 20% rabatt! J skulle på kamp, også skal de ha avslutningsfest etter den, så han ser vi vel ikke før i natt/morgen tidlig. Pappan på fylla, hehhe. _DSC6221
_DSC6218

MEN! Før vi dro hjem, måtte jeg bare innom coopen å få tak i den nye/gamle Brænne saften. Dere vet den? Jostein har mast om den siden jeg fortalte at den skulle komme tilbake, så i dag fikk jeg endelig tak i den til han! Lagde meg litt i sta, og NÅ husker jeg hvordan den smakte. Jeg husket ikke smaken før. Trodde det var noe sånn ala husholdningssaft, men nei.  Ei på jobb fortalte også at hun hadde brukt denne saften til og lage bobler i med sånn kullsyre maskin, og at den da smakte som julebrus! Så folkens, løp og kjøp :-)
_DSC6198_2_DSC6201_2

Nå ska kvelden koses videre med barnetv før leggetid, og for min del blir det taco og serie til jeg skal legge meg! Deilig!! Hva skal jeg se? Jeg aaner ikke!

2 thoughts on “Brænne

Legg igjen en kommentar

