Vi to, jentene ♥

God kveld til dere! Herlighet, nå merker jeg virkelig at høsten har kommet, sånn på ekte! Det er jo blitt så kaldt ute, og i dag har det også vært såå surt å vått! Blæ! Jeg og Leana prøvde oss på å være ute en liten stund på formiddagen, men vi måtte veldig fort inn igjen. Det var jo ikke værendes ute, Leana klarte jo så vidt å gå i den sterke vinden! Hun blåste over ende flere ganger, haha ♥ Vi må nok ha oss en tur i boden om ikke lenge. Alle vinterjakkene og skoene våres ligger jo der, så er vel på tide å bytte om nå tenker jeg :)

I dag har vi bare hatt en kose dag, meg og L. Jeg ble så sjokkert da jeg våknet og så på klokken. 09.17! Leana har aldri sovet så lenge før! Hun er den typen som liker å stå opp 06.30 ish hver eneste dag. Noen dager kan hun drøye det til 7, kanskje halv 8 om hun har våknet litt på natten, men det er det lengste. Så GJETT om jeg var happy da! Planen var egentlig barnehagen, men det droppet jeg i dag da jeg hadde fri! I morgen blir det andre boller, da må hun i barnehagen, tidlig.

Sånn ellers så ser jeg frem til en hyttetur som finner sted neste helg! Renate og Morten blir også med for anledningen, så gjett om vi skal kose oss da! Jeg har ikke helt bestemt meg om vi skal dra med eller uten L, det må jeg nesten tenke litt mer på. Jeg vil jo helst ha henne med meg 24/7 jeg da, men ser jo også at det hadde blitt deilig med en barnefri helg. Vi får se! I morgen blir det jobb, for så og være alene mamma resten av kvelden da pappan har mye kurs nå disse dager, som varer til langt over leggetid for lille. Men jeg klager ikke, vi har det egentlig ganske fint sammen, vi to jentene ♥

_DSC6112

_DSC6102

Nå blir det farmen, og kjærestekos når J kommer ned til meg etter han har sett kamp. Ja, vi er på forskjellige rom. Sånn er det når man ikke vil se på det samme!:)

Snakkes ♣

Legg igjen en kommentar

