Lurt å høre på tips

Nå vet jeg ikke om dere så på tv2 hjelper deg da de hadde mascara test? Det hadde de i vert fall, og den som kom best ut var denne her: _DSC6050

Jeg var så dritt lei min gamle mascara, funket liksom helt greit til mine vipper, men jeg er sånn typisk vanedyr! Er jeg fornøyd med en ting, så blir det slik til jeg blir dritt lei og vil prøve noe nytt! For en stund siden kjøpte jeg altså denne som kom best ut, og den er virkelig god! Elsker formen på børsta, og vippene blir lange og fine! Så av og til kan det faktisk være greit å høre på tips, just sayin!

Det var dagens lille tips fra meg! Sånn ellers har jeg fri i dag, og skal bruke mesteparten av tiden min på dataen her. Leana trenger nye sko, så atm er jeg på skojakt! Herrefred, det er jo så mye å velge mellom, pluss at jeg vil ha det beste av det beste, samtidig som jeg vil prøve nye merker. Kjenner jeg meg selv rett blir det nok nye jeans, gensere, hårpynt, og enda litt mer til Leana! Skal prøve å begrense meg, lover J!

_DSC5974_2 Skiftet jo profilbilde på facebook her for litt siden, og ble såå irritert når det ble så dårlig kvalitet på bilde!? Bilde er jo ikke sånn, det er jo mye bedre! Blæ! Det får nesten bare være, det er vel ikke noe å gjøre med det når det først er opplastet? Jeez. Jeg er lei av face!Bilde 16.10.15, 16.21.45

Jeg har sett de nye episodene av oljebarna, og måtte selvfølgelig sjekke ut Brovold89 litt mer, så nå er han altså på snap og på instaen min. Hahah, han er drøy! Ninjamoskus på snap og brovold1989 på Insta, kos dere!

Oljebarna episoden hvor han er med finner du HER.

Legg igjen en kommentar

