Håpte på det beste

Hei mine venner. Vil dere se verdens mest creepy bilde av meg? Vel, jeg elsker å redigere, og for noen dager siden ville jeg prøve blå øyner på meg selv. Altså, hahah, så skummel jeg ble!! Sicko
Bilde 10.10.15, 18.11.21

Uansett. Jeg hadde jo en langhelg hjemme fordi stavanger folkene våres var der, og da ble det mye Markus og Martinus sanger og prat! Rakel er nemlig stor fan! Nå tror jeg faktisk at jeg også har blitt det! Hører jo på deres nyeste sang hele tiden! «Ei som deg», sjekk den ut! E vil bare ei, som ligne på de-de-de-de-deg.

Sånn ellers, så har det vært en stressende morgen på mamma M. Jostein dro på jobb før jeg i det hele tatt merket at det var morgen. Leana våknet og fikk kose seg med barnetv i senga vår, mens mamma fikk sove en halvtime til. GULL verdt! Til slutt var det tid for å stå opp, og vi ante fred og ingen fare i det vi gikk på badet for å stelle oss. Jeg først, så Leana. Leana var vasket og klar, nå var det bare bleie og klær som skulle på. Men tror dere ikke at vi var TOM for bleier? Altså, null og niks, ingen! Jeg hadde nettopp tatt av og kastet den hun hadde på seg, og var skråsikker på at vi hadde noen ekstra i stelleveska.

Jeg satt Leana ned på gulvet mens jeg skulle hente i stelleveska, og der fant hun jammen meg ut at hun måtte tisse litt.. Hahah herrefred. I stelleveska var der selvfølgelig tomt, så da var det bare å komme seg i badekaret, vaske opp på gulvet, på med klært UTEN bleie, håpe på det beste og kjøre på butikken for å kjøpe. Leana satt igjen i bilen, jeg sprang inn å kjøpte bleier, også var det RETT hjem. Det er så absolutt ikke langt til butikken for oss, max 2 min å kjøre, og som sagt så håpte jeg jo at hun ikke skulle gjøre noe mer, da hun allerede hadde tisset seg ut rett før vi dro. Tror dere ikke den HØNA var kliss våt når vi var hjemme igjen og jeg skulle løfte henne ut av bilen? Aaaah. Vi var borte toppen 7-8 minutter!? Så da ble det badekaret igjen, BLEIE og nye klær. Nå er hun levert i barnehagen, og trekket på bilstolen er på vask! JA, der har dere min morgen! Aldri igjen!

Nå skal jeg få i meg litt frokost, rydde, kanskje på fjellet, også blir det seinvakt etter det. Vi skrives ♥

 

Legg igjen en kommentar

