Jamen dette er jo ikke lov?

Som sikkert noen av dere vet, så elsker jeg instagram. Det er liksom der jeg er, det er der jeg er mest aktiv når det komme til sosiale medier. En av de jeg elsker bildene til, er Zara Larsson. Dere vet hun som synger Uncover, og for ikke å snakke om Lush Life og Never Forget You? Jeg   e l s k e r  de to sist nevnte. Uansett. Hun legger jo ut akkurat det hun vil, og jeg elsker måten hun er på! Her er et noen godbiter fra insta’en hennes:

2015-10-013

Det er så mange ganger jeg har tenkt, «AAH, JA HVA SÅ? KAN HUN BARE IKKE FÅ LOV? HUN SER JO SMASHING UT». For når store artister som f.eks Rihanna, Miley, Lady gaga, Beyonce osv legger ut slike bilder, så er det helt okey! Mens med EN gang noen som ikke er like kjent eller ikke kjent i det hele tatt vil legge ut slike bilder på sine egne sosiale medier, så blir det en snakkis og et styr uten like! HVORFOR!? Hva er virkelig så galt med det? Jeg ser S Å Å Å mange gutter som kan legge ut bilder i bar overkropp, skrytebilder på trening, badebilder, pose-bilder, bruke at man er i forsvaret for alt det er verdt,  osv, men får gutter et himla styr? NEI! Blir det en snakkis? Ja! Men da i retning av: «Har du sett bilde ******* La ut? Fy faen han er så fin!!» Det er bare vi jenter som får et styr av slike bilder! Vi skal jo ikke gjøre sånt! Det er feil, og det må det bli slutt på! Vi jenter har like mye rett til å legge ut hva vi vil! Uansett om det er et uskyldig bilde med lite klær, eller et du faktisk poser på! Take a chill pill, it’s just a body and we have all seen one!

Nå er jo dette min blogg, og jeg har aldri hatt problemer med å gjøre akkurat hva jeg har hatt lyst til, så her blir det heller ingen unntak. Disse ble tatt for noen dager siden, bare fordi jeg hadde lyst.

2015-10-017Rekner med at de fleste har tatt bilder av seg selv, enten forran speilet, eller på andre måter, med klær eller med lite klær, og faktisk funnet ut at du ser ganske så smashing ut på bildet? Kanskje også hatt lyst å legge det ut på insta? Det har i vert fall jeg gjort, faktisk ganske ofte, haha! Jeg elsker jo å ta bilder av meg selv, eller bare se på meg selv forran speilet! Er det bare meg? Vet også at Kimmis liker det. I så fall er vi ganske unormale, haha. Jeg har uansett en feeling på at flere gjør det uansett om de ikke sier det! Peace

Legg igjen en kommentar

