Champions

Disse to ukene har bare rast forbi! Plustelig skulle J dra til Oslo, og jeg fikk besøk av andalm og tobbis! Vi koste oss masse med mye mat! Andrea skulle jo på butikken hver dag og ha seg noe godt, haha. GAL! MEN, jeg klarte i vert fall å dra henne meg meg på fjellet, OG på en joggetur!
2015-10-012
2015-09-22 Plutselig var det vår tur til å være på reisefot, og det gikk kjempe fint! Selvfølgelig litt bråk på flyet med 2 barn, haha, men det må man jo bare rekne med! Mamma hadde jo såå lyst å kjøre til stavanger i steden for, «det hadde jo blitt såå koslig» hørte jeg flere ganger, men NEI. 12-14 timer i bil med 2 barn? Sorry mamma, det var rett og slett ikke aktuelt! I vert fall ikke for et så kort opphold som vi hadde, på 3 dager. Kanskje til sommeren, vi får se! Jeg er uansett sjeleglad for at vi tok fly, for reisen var akkurat lang nok for Leana!

Vi koste oss masse, og hadde en så fin dåpsdag med fint vær og god mat! Fine L ♥

2015-10-011Vi kom igjen på mandag, så nå har vi hatt 3 dager her hjemme, og i morgen går turen hjemover! Heldigvis skulle det ikke bli så lenge til vi skulle få se disse stavangerfolkene våres igjen. Eline og Lukas dro hjem til Måløy sammen med resten på tisrdag, og i helgen kommer også David, Rakel og Erlend og blir en ukes tid! Så da må vi nesten hjem å være sammen med dem! Jeg jobber jo litt når jeg vil, og har muligheten til å ta meg fri, så det benytter jeg meg veldig av. Jostein drar nok opp igjen på søndag, mens jeg og Leana har planer om å bli der et par dager ut i neste uke tenker jeg:-)

Nå er Leana levert i bhg, og i mens vi satt å spiste frokost i dag tidlig, så klarte jeg faktisk å kutte meg på en makrellboks! Og vet dere hva? Det var ikke disse store, det var faktisk disse runde små! Disse posjonsboksene som er nok til en skive. Er det mulig? haha. Alt jeg klarer!
Bilde 01.10.15, 09.08.31

De siste dagene så har jeg hørt den nye sangen til Carina Dahl over and over again! Champions heter den! Jeg er jo blitt hekta! Hun er virkelig en norsk artist som blir glemt! Noen av sangene hennes er jo så BRA! Dere må høre!!

One thought on “Champions

Legg igjen en kommentar

