This coat

Hei! I går mens L koste seg i barnehagen, hadde vi 3 oss en fin dag på moa! Herlighet som tiden flyr når man er der! Plustelig var klokken halv 3, og det var på tide å komme seg hjem igjen! Det ble ikke så mye som ble med meg hjem, men denne jakken gjorde det! Altså, jeg falt pladask! Jeg elsker den! Jeg har sett etter en slik, men ikke funnet den rette. Men i går lyste den mot meg på Beyoung! Det er vel strengt tatt en kåpe til finere antrekk, men jeg ser ikke bort i fra at jeg kommer til å bruke den til andre antrekk også! Altså, se her da:
Bilde 21.09.15, 19.39.36Bilde 21.09.15, 19.54.46
Bilde 21.09.15, 19.54.21Bilde 21.09.15, 19.54.55

Bilde 21.09.15, 19.55.47 Sånn ellers så kan jeg fortelle dere at huset mitt ser ut som det HER..Har dere sett den? Om ikke, se! Neida, heldigvis ikke så rotete, men det føles sånn til tider. 2 barn, klær, uteklær, mat, smikker, grøt, skiver, melk, flaske, ja. You name it. Ting OVERALT. I dag har også L vært hjemme fra barnehagen, fordi vi hadde en time hos helsesøster halv 12. Så ikke vitsen med å putte henne i bhg klokken 8, for så hente henne kl. 11, levere igjen 13, for så å hente igjen 15.30. Og når hun er hjemme fra bhg, så er det virkelig ikke vitsi å rydde før hun legger seg. Det kjekkeste som finnes er å åpne de nederste skuffene på kjøkkenet og rive alt ut over gulvet, legge det i sofaen eller gi det til meg. Haha. Søt ♥ Det var foresten vaksinering i dag, og det gikk overraskende bra! Grein jo nesten ikke i det hele tatt! Så deilig! Gruer meg alltid til det der:(

Nei. Nå er det frukt tid, vi snakkes! ♦

Legg igjen en kommentar

