Ferie, wohoo!

Ufresh sa du? Vel hei til deg også. Jeg er virkelig så ufresh i dag! Hele dagen min har gått vekk til å krangle med den JÆVLA skriveren! HVOROFOR vil den ikke koble seg til nettet, slik at jeg kan få skrive ut det jeg skal og bli ferdig med ting!? DRITT!! Jeg har prøvd å få ordnet det i flere timer nå, og nå gir jeg rett og slett opp. Hakket før jeg kaster den ut vinduet!! Jostein, om du leser dette, så skal vi i vert fall ha oss ny skriver. Bare så du vet det! Eller om det finnes noen der ute som kan ordne dette for meg, skal få en belønning på 1000 kr!! Men bare om de ordner det da, riktig nok!

Apropos Jostein. Han reiser i dag! Skal kjøre han på flyplassen klokken 3? Var det det? Tror det. Han blir borte til onsdag neste uke. FERIE! WOHOO! Neida. Men det skal bli litt godt:* Tror nok han skal kose seg fælt i Oslo med homies’ene sine. De har planer om å dra ut på lørdag også, så håper virkelig jostein kommer seg så langt i det hele tatt. Hahah. Han har en tendens til å ta litt av, og ikke alltid.. Hva skal jeg si? Være i form til å dra ut når den tid kommer. Haha! Stå på Jostein. Dette klarer du. Suss og klem fra meg!

Jeg blir ikke alene lengre en til søndag. For da kommer nemlig andalm og tobbegobben som jeg så fint kaller han. De blir her ut uken med meg, på torsdag kommer mamma, også blir det stavanger på oss alle fredags morgen. Flyet går halv 8! Skal virkelig bli spennende å se om vi rekker det i god tid med 2 små. Jeg i vert fall har en tendens til å surre fælt i tiden før jeg skal ut dørene, og plutselig så har jeg forferdelig dårlig tid. Sånn er det alltid!!
  

Legg igjen en kommentar

