Mood today be like

I går hadde både jeg og J en skikkelig effektiv dag! Noe så deilig! Vi var begge på jobb, på høstfest i barnehagen rett etterpå, og vi begge hadde oss en treningsøkt. Han først, og jeg etterpå. Jeg dro på fjellet. SE her da! Å komme på toppen å se det her? Det er gull!
IMG_0853Hei. Jeg er fjorten år og elsker å ta bilder av meg selv i speilet. Heheh. Aner ikke om dere ser det på bilde her, men håret mitt er faktisk begynt å bli lengde på igjen etter at jeg klippet det kort! Love Love Love. Dessuten har jeg blit obsessed i Khloé K i det siste. I WANT HER FUCKIN’ ASS! Vil nok aldri skje, men lov å håpe vel? Sjekk henne ut på insta folkens.
IMG_0857Vi har endelig fått oss asfalt her på Nordstranda! HERREGUD så deilig! Før var det grus. Jeg kunne seriøst støvesuge en dag, og allerede neste dag var det bare fullt av grus i hus. Så dette her, det anbefales til alle. Det er så verdt pengene! Også så mye finere det ser ut! + at verdien på huset stiger også;)

IMG_0787I helgen var i i barnedåp hjemme til lille David! Så koslig! I den anledning fikk jeg tatt dette gullet av et bilde opp i alt. Åh. Elsker det. Fine farmoren min. Tror ikke jeg får sagt det nok, men herreGUD så flink Lovise er! Hun er alene med to barn, og klarer seg så bra! Jeg merker så veldig godt hvor avhengig jeg er av J sin hjelp, spesielt de dagene jeg jobber og er sliten selv. Og trening f.eks, hvem skulle passet Leana om han ikke var her? STOR respekt! Det krever MYE å ha barn, og det kan være så slitsomt til tider! Å hun er alene om alt? FLINK! Stå på!IMG_0832Av og til tenker vi: Fy faen så fine vi er! Og ja, det er vi!
IMG_0743#MoodtodaybelikeIMG_0854-2

Nå skal jeg shoppe til jeg blir fattig, snakkes !

2 thoughts on “Mood today be like

Legg igjen en kommentar

