On the top nine O’clock

Haha hærlighet. Jeg hadde jo helt glemt å skrive i forige innlegg at vi OGSÅ fikk tid til å besøke Lovise! Joakim og jeg dro opp dit når vi kom hjem på fredag, og det ble faktisk så sent som halv 3 tror jeg den var! Koos! Vi hadde det så gøy! Og spiste good pizza, mm!


 

Vet dere hva? I dag startet jeg dagen med en tur på fjellet! Jeg er så stolt av meg selv! Jepp, det er jeg. Klokken 9 var jeg på toppen, og bare nøt utsikten, solen, varmen, stillheten, og naturen! GUD så deilig. Klokken halv 11 var jeg dusjet og klar for dagen, med verdens beste samvittighet!

Bilde 25.08.15, 12.46.382015-08-25

Jeg er blitt en skikkelig fjelltgeit i det siste. Å jogge ute frister så lite, men fjellet går helt fint! I helgen hadde vi det så fint, været var jo på topp! Da ble det også fjellet, og bading på sanden til og med. Noe så deilig! TENK om vi kunne hatt 3 mnd med slike temperaturer om sommeren. Det hadde jo vært magisk! Men neida. Her må vi nok holde oss med en uke eller to! Bilde 23.08.15, 14.28.27Bilde 22.08.15, 17.35.10Bilde 22.08.15, 23.13.01

Marcela: «Send meg en fin selfie».
Jostein:Bilde 23.08.15, 21.29.01

Nå skal jeg lage meg noe mat, også hive meg i lesingen. Vi snakkes!

 

2 thoughts on “On the top nine O’clock

Legg igjen en kommentar

