Livet smiler!

Vet dere? Dagen i går har jeg gått å gruet meg til i over en uke! Jeg hadde jo tannlegetimen min i går, som jeg har nevnt før. Oh my GAD så deilig det er å være ferdig med det! Endelig er det over! For dere som har tannlegeskrekk, jeg anbefaler apollonia på det sterkeste. De var super hyggelige og super flinke! Jeg var jo så livredd for at de ikke skulle ta meg seriøst, men det gjorde de virkelig!

Jeg trodde jo at jeg skulle ha 100 hull, siden jeg ikke har vært til tannlegen på nærmere 5 år eller noe? Men neida. Der var det faktisk bare ett lite hull som skal taes neste gang, og en visdomstann som må trekkes… Jeg vet at den må trekkes, det visste jeg egentlig før jeg gikk inn døra, da den har plaget meg lenge. Den lå litt vanskelig til, faktisk helt totalt skeivt (fikk se rønken bilder) slik at tannlegene på huset ikke kunne gjøre det selv, så da ble det sendt inn henvendelse til kirurg som er der hver tirsdag. Dette kunne ta en måneds tid ca, så trekkingen blir ikke med det første! Det er jeg egentlig ganske glad for, tror nemlig jeg trenger litt tid til å psyke meg opp! Og siden den også lå litt vanskelig til, så blir det sikkert ikke like lett å få den ut heller :( Hjelp! Uansett! Timen er over, og jeg ble 10 kilo lettere med en  gang! I did it!

IMG_0533

 

Vi var jo hjemme en tur forige helg, og det ble faktisk den mest effektive turen hjem noen gang, vi fikk gjort så mye på så kort tid, og det elsker jeg! Fikk hjelpt mamma å flytte litt, besøkt farmor og farfar, sortert mye av tingene fra huset i alm, vært på la volé og spist sushi som jeg lengtet etter, vært i bursdagsselskap til tanta, besøkt miriam og Adrian i den nye lieligheten, og vært litt med familien til J. PERFEKT! Og sist, men ikke minst, så fikk vi endelig tatt oss en skikkelig tur ut på graven til pappa. Alltid når vi har vært der har vi hatt så dårlig tid. Har alltid vært noe vi skulle rekke slik at det bare har vært et kjapt besøk. Steinen endelig kommet på plass, og nå ser det kjempe fint ut der♥ Jeg er så glad for at vi valgte en lys stein, for den lyste virkelig opp hele gravplassen når omtrent alle andre var sorte!

IMG_0392IMG_0401-2

Vi skal faktisk hjem neste helg også, for da skal mamma flytte siste rest! Men nå i helgen, som vil si i dag, sååå skal vi bare kose oss masse! Ikke skal jeg jobbe heller, så i dag blir det tacofredag, øl, vin, film, og KOS! J har kjøpt meg en sjokolade også, haha, så da blir det virkelig fest!  Nei. Nå skal jeg legge bort dataen til fordel for det fine været vi har!? Ååh! Man blir jo bare så glad på slike dager! Leana er HELDIGVIS på bedringens vei etter et legebesøk i går hvor vi fikk medisin. Startet i går, og det har virkelig gjort susen. Hun er jo allerede så mye bedre i dag, som har gjort at vi har vært litt ute, gått tur, og kost oss i sola. De siste dagene har hun jo ikke orket det en gang! Så på mandag blir det barnehagen igjen:-D. Vi snakkes ♥

2 thoughts on “Livet smiler!

Legg igjen en kommentar

