Tanker om tannlegen

Nå er jeg skikkelig stolt av meg selv! Vet dere hva jeg har gjort? Jeg har endelig klart å bestille meg en tannlege time! Det høres kanskje ut som den letteste tingen i verden å gjøre, men nei. Ikke for meg! Om dere ikke vet det, så har jeg sykt tannlegeskrekk! SYKT! Jeg burde bestilt en time for lenge lenge siden, men jeg har rett og slett ikke klart det. Jeg vet nemlig at jeg må trekke ene, viss ikke alle, visdomstennene mine! Hos meg er det nemlig veldig trangt om plassen, så det har mildt sagt vært helt jævli når disse visdomstennene også skal presse seg igjennom å finne sin plass! FÅ DE UT!

Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk, men etter den forige gangen jeg var der, ble alt så mye verre! En mer uprofesjonell og følelsesløs tannlege skal man lete lenger etter! Og hadde jeg bare husket navn, så skulle jeg GJERNE skrevet det her med store bokstaver, uten tvil!! Forige gang var første gangen jeg måtte bore et hull, som da ville si bedøvelse, sprøyter, boring og alt som følger med. I tillegg måtte jeg igjennom den opplevelsen med en tannlege som faktisk ble irritert på meg fordi var så redd!! AH!

Denne gangen har jeg bestilt en time hos apollo her i Ålesund. De skal visst være veldig flinke, også med de som har tannlege skrekk! Jeg spurte spesifikt i telefonen da jeg bestilte, om de tok det seriøst at noen hadde tannlegeskrekk, hvordan de gikk fram og hva jeg følte. Han jeg snakket med var så hyggelig, beroligende, snill og forståelsesfull. Noe helt annet en sist gang. Godt inn i samtalen fikk han god forståelse for hvor redd jeg var, så han ville sette meg opp på en time med den tannlegen de hadde fått mest gode tilbakemeldinger på. Det gledet meg! Så nå får vi se da. Neste torsdag skjer det!  Jeg gruer meg så forferdelig!! Nå har jeg heldigvis en uke å psyke meg opp på, og det trenger jeg, minst! Om de ikke skulle være flinke, så tro meg, da skal jeg si ifra om det her!

IMG_0379

Legg igjen en kommentar

