Watch me Jump

Herlighet. Akkurat nå fikk jeg skikkelig lyst til å hoppe på trampoline! Det er jo så gøy! Nå hadde det gjort seg med et stort hus, stor hage, trampoline og masse andre uteleker. Det blir vel det neste!IMG_2366

Nå sitter jeg å knekker i meg et tørt knekkebrød med mager skineost på.. BLÆ. Ingen fancy frokost her i gården. Heldigvis har jeg noe godt å drikke da, i det minste. Styrk kakao! Smakt den? Mmmh. Sånn ellers så er jeg FULL i gangsperre over hele kroppen. Det gjør vondt å hoste, gå ned trappa, bøye seg ned for å plukke opp noe, ja generelt all bevegelse! Hva gjør jeg? Jostein sier at en joggetur hjelper, det skal visst løsne opp? Jeg ser ikke helt for meg hvordan jeg skal kunne klare å jogge slik jeg har det nå, men gå en tur skal jeg få til. Jeg hadde nemlig en styrkeøkt i går, som tydeligvis har vært vellykket!

Ellers så hadde jeg gledet meg sånn til å grille i fint vær i morgen. På mandag var det meldt såå fint på torsdag. Nå er det plustelig fredagen som er meldt finest? Hvor tyyypisk er ikke det!? Vi skal jo hjem i helgen, så vi blir sittende i bilen fredags ettermiddag.. Men om det blir fint på formiddagen, så skal nok jeg få kost meg i solen i vert fall! Kanskje jeg skal holde L hjemme fra barnehagen også. Vi får se :-)

Nå skal jeg hive meg i sminken, også skal jeg opp på omsorgssenteret en tur faktisk! Kaanskje det blir litt jobbing der oppe frem over!:-) Vi snakkes, jeg skal sparkle meg som Jostein pleier å kalle det!

Legg igjen en kommentar

