Too many choices

Da har jeg og Leo nettopp hatt oss en forfriskende tur på fjellet! Jeg har faktisk vært på fjellet to ganger på under en uke, hvor sykt er ikke det. Jeg er flink, klapp på skuldra til meg! Nå må jeg bare klare å holde det gående da;)

Tidligere i dag satt jeg å så igjennom yrker. Jeg vet jo ikke hva jeg skal bli, men i det siste har jeg liksom falt tilbake til kontorjobb. Jeg vil ha en 8 – 4 jobb, fri hver helg, fri i jul og sommer, ikke turnus. Medisinsk sekretær eller regnskapsmedarbeider kanskje? Etter å ha kikket litt rund om på mulighetene, så lurer jeg også nå på bioingeniør. MAN KAN JO BLI GAL AV ALLE DISSE VALGENE! Jeg må jo bare slutte å lete mer, og heller bare velge et eller annet. Nå som vi har lille, så kan jeg jo ikke stikke til Oslo i 3 år på høyskole heller, så valget må tenkes igjennom! Nettstudier er jo også et alternativ, men vi får se. Ikke har jeg blitt noe klokere etter i dag heller..

Jostein skal spille kamp i dag etter jobb, så det blir en lett middag på jentene i hus ♥ Kylling og ris kanskje? Vi får se! Nå klarer jeg ikke å vente lenger, nå vil jeg hente den lille rampen min, vi snakkes ♥ #nofilterIMG_0369 IMG_0372 IMG_0366 (1)

Legg igjen en kommentar

