This vs That

Da er klokken passert litt over ni, og jeg ligger faktisk plantet i sengen allerede. Ikke er jeg trøtt, men når man ikke blir enige om hva man skal se på tv/film, så kan man like så godt dele seg, eller hva? Haha. Hør på oss. Neida, men litt alenetid i sengen med data og chill musikk, som for meg vil si BELIVE albummet i acoustic versjon av Justin Bieber skader ikke! Jeg elsker det, det er gull. Jeg kan ikke slappe mer av eller nyte mer en jeg gjør nå. Jostein koser seg oppe med øl, mat og fotball, så synd i han er det heller ikke. I dag har jeg som nevnt vært på jobb, og skal si vi har mye å gjøre i disse dager. Jeez! Men deilig at vakta går så fort når man har mye å gjøre. Liker! Jeg var utrolig nok ikke trøtt i dag heller, selv om jeg måtte stå opp 2 ganger  i natt å lufte hunden min som har løs mage…. Ja, dere leste rett, løs mage.. Leo piper aldri, så når han først lager lyd om natta, så er det akutt! Stakkars♥ Heldigvis komt seg nå! Etter at jeg kom hjem fra jobb, så har jeg brukt all min tid på lille. Merkelig hvor fort jeg savner den lille rampen min♥ Nei, nå skal jeg høre litt mer musikk mens jeg ser igjennom aviser og blogger, skrives:-) Foresten, siden jeg er «lagt» for kvelden, så er bildene mine lite smakfulle med et stykk sminkeløs jente på tjuetre♦

Messy hair2015-08-082 Alvorlig vs tull2015-08-08 Fin vinkel vs stygg vinkel2015-08-081

Legg igjen en kommentar

