Some update, again..

Herlighet. Over en mnd siden sist. Hei! Husker dere meg? Marcela Almenning heter jeg, er 23 år gammel, og suger til å blogge:)) Uansett. Nå er jeg her, og det kan vel ikke bli noe annet en en kjapp update. Det må liksom til når det er over en MÅNED siden sist. Vi har hatt masse besøk i sommer, noe som har vært kjempe kjekt! Mamma, Andrea og Tobias hadde seg en uke her, og da gjorde vi litt forskjellig. En av tingene var en fjelltur! Mamma skulle lage klubb til middag, så da benyttet vi andre anledningen til en fjelltur med barna! Jostein hadde Tobias på magen hele veien, mens jeg og Andrea byttet på å ha Leana på ryggen!  Gikk kjempe fint! Og såå fantastisk godt å spise klubb når vi kom ned igjen, slitne, våte, kalde, og ikke minst sultne! IMG_0159 Litt senere ut i den uken kom også Benjamin! Da hadde vi oss en nydelig roadtrip ut på Blimsanden. Vi skulle sjekke ut om den var på samme nivå som vår kjære Refviksand. Den var veldig fin, men litt liten! Trodde den skulle være større! I tillegg blir det jo nesten ikke sand der om det er flo! Hahah, se bilde under her! Jeg skulle ta et panoramabilde, og akkurat da skulle selvfølgelig mamma bevege seg! IMG_0170IMG_0172Vi fikk også med oss The tall Ship Race her i Ålesund. Uheldigvis var været ikke på topp, så det ble ikke mange timene i byen på oss.. Det ble jo så vått og kaldt! Selv om vi ikke var der så lenge, så fikk vi besøkt et skip, kjøpt oss god mat fra bodene, og sett oss rundt! Vi kjøpte også med ost og skinke som vi senere koste oss med på kvelden. Den skinka vi kjøpte var SÅ god! Nå står det stilt på navn dessverre! IMG_0218På en torsdag i ferien fant vi spontant ut en morgen at vi skulle ta oss en tur til Trondhjem! Vi hadde veldig lyst på Ikea også, så valget var egentlig ikke så vanskelig å ta! Vi pakket sammen alt vi trengte for en natt, satt oss i bilen å kjørte! Vi rakk faktisk å gjøre veldig mye!  Vi var i parken, fikk sett Nidarosdomen, på Ikea, ute å spiste tapas på en flott restaurant, og fikk sett generelt mye av Trondhjem by. Effektivt! IMG_0222IMG_0238 Vi hadde oss også noen fine dager med besøk av nattepatte, Morten og Matheo! Vi ble også spontant med dem til Geiranger for en natt på hotell. Så kos! Uheldigvis klarte både jeg og Leana å bli syke, men vi klarte å kose oss selv om vi var litt slappe til tider! De voksne hadde seg også en helaften i baren når barna var lagt, med drinker, øl og Whisky! Til Geiranger SKAL jeg igjen. En kjærestehelg uten barn eller hund, med spa og hele pakka hadde vært toppers! Og ikke minst. FINT vær! IMG_0303 Såå dere. På tirsdag begynte min lille, søte, fine jente i barnehagen. Tenk at lille øsepøsa mi er blitt så stor! Det har gått kjempe bra med tilvenningen, og det virker ut som hun liker seg der og koser seg. I dag ble det litt grining når jeg leverte henne fra meg, men det gikk fort over heldigvis. De skulle lage pizza i dag, så det blir nok stas :-) ♥♥IMG_0321


Det er så uvandt for meg å ha så god tid til alt! Generelt være alene. Nå har jeg en jobb som varierer veldig på arbeidstid, så noen fridager i uka har jeg enda. Jeg skal jobbe både i morgen og på søndag, så i dag er planen å få trene, samt vaske litt! Og dere!? En annen STOR ting som også har skjedd, er at familien Halsne har vært til Colombia å hentet sin skjønne Lukas! Endelig er de kommet trygt hjem, og vi gleder oss så mye til å hilse på lille Lukas! Han er faktisk bare en måned eldre enn Leana, så de to skal nok få det så gøy sammen!:-D 27.09.15 er det barnedåp, så da blir det en flytur på oss til Stavanger! Mamma, Andrea og Tobias kommer også oppover å flyr sammen med oss :-) GLEDER MEG! ♥ Velkommen skal du være Lukas! ♥

Legg igjen en kommentar

