Black girl got some ass

For et fantastisk sommervær vi hadde i går!! Ååh! Leana og jeg var ute hele dagen, badet, spiste å koste oss! Forstod det slik at det var syke varmetilstander flere plasser i norge også, så det var jo bra! Tenk om vi kunne hatt slike dager hver dag i juli-august!
2015-07-02

Men det kan vi nok se langt etter. I dag våknet vi til regn.. Og jeg er en evig optimist! I går hadde jeg vasket en maskin med kle, hengte det på klesstativet og satt det ut. Rett før jeg gikk å la meg i går, visste jeg at det ikke kom til å bli like fint vær i morgen, men det skulle ikke regne, så klærne kunne stå ute i natt å tørke! Vel. Da jeg kom opp og ut på altanen, ble jeg møtt av dette:

Bilde 03.07.15, 10.44

KLISS våte klær, og ikke nok med det, jeg hadde også latt putene til hagemøblene våre stå ute også, så de var ikke noe mindre våte.. BLÆ. Det får nesten bare stå ute til det tørker litt, for jeg kan ikke ta det inn slik det er nå. Heldigvis er det grei temperatur ute! Tross for drittvær, hadde jeg av en eller annen grunn lyst til å lage megasunn frokost i dag, og dille litt med det også;) 2015-07-03

2015-07-031Det var veldig godt, men hakket for mye mat dessverre! Nå har det riktignok gått en time siden jeg spiste, så kanskje jeg skal klare å hive i meg laksen nå likevel. Det er jo så godt! Da jeg stod opp og skulle kle på meg, hoppet jeg like gjerne inn i treningstøyet. Ingen unnskyldninger nå! Når Leana skal ha sin formiddagsdubb, så skal mamma trene! Har egentlig lyst å jogge, men det får heller bli i morgen. Trøtt i tryne, derfor retusjering.

2015-07-033– Black girl got a ass, it ain’t a secret

Legg igjen en kommentar

