Nytt og bedre liv

I dag er dagen dere. Nå er tiden endelig inne for å starte et nytt og bedre liv. Nå har jeg bestemt meg, og den følelsen kjennes god ut, savnet! I tillegg så blir jeg så motivert av været. Det er noe med det. Er det fint vær, så blir man automatisk i bedre humør, glad, motivert, og livet blir generelt mye bedre! Gud, kunne vi ikke hatt fint vær hele året!? Eller vent, snø og juletider kan vi ikke være foruten. Men ja. I dag ble det her frokosten min. Ganske så perfekt, men hadde knekkebrødet vært lowcarb så hadde det vært en tier!Bilde 02.07.15, 08.21.03Bilde 02.07.15, 08.20.38

I dag er planen bare å nyte det fine været som skal bli! Når jeg satt å spiste den frokosten her ute på altanen, var det sol og blå himmel ute. Når klokken nærmet seg 9, så kom det masse grå skyer sigende over oss!? Så nå ser jeg faktisk ikke den blå himmelen lenger.. MEN, det er varmt ute, jeg går i shorts, og klager ikke! Vi er jo oppe halv 7-7 om dagene, så vi fikk et par timer med finevær og  frokost på altanen :-)

IMG_9931

Om skyene ikke har tenkt å forsvinne med det første, så tror jeg rett og slett at jeg tar med meg hund og barn ut på tur! Kanskje på en liten shoppingrunde her på Valderøya:-) Nei, bort med data og ut i frisk luft, skrives!

Legg igjen en kommentar

