Ja, det var helt fantastisk

Åååh som vi koste oss i helgen! Vi var jo som sagt hjemme fordi det var Måløydagene! Vi var ute på fredag, og for dere som lurte, JA det var helt fantastisk å drikke igjen! Merker godt at jeg ikke drikker så ofte og mye lenger! Et glass vin på kveldene blir jo ikke det samme som å drikke Bacardi razz blandet med fanta lemon ;) Uansett! Vi koste oss virkelig, og jeg følte ting akkurat var slik som det pleier å være! Perfekt! Så koslig å se Inga og Vegard igjen også! De er jo blitt stavanger folk nå, så vi ser dem desverre ikke så ofte som før lenger.

IMG_0004IMG_9989 IMG_0017 Det var på fredagen vi var ute, så selv om lørdagen var litt hard for noen å stå opp på, så klarte vi det til slutt, å tilbrakte hele lørdagen i Måløygatene, med DET været, masse god mat, karuseller, og bare kos! Thaimat slår aldri feil! Btw, det bilde under her ble tatt på søndagen når det ikke var like fint vær!Skjermbilde 2015-06-30 kl. 11.58


Nå er vi godt plassert hjemme igjen på Valderøya, og denne uken har jeg faktisk ingen planer, så vidt jeg vet. Eller jo! I morgen skal mamma og Leana i bursdagsfeiring for 2 gutter fra barselgruppen vår. Feiringen skulle være i et naust, så vi får håpe på fint vær så vi ikke fryser ihjel der nede, haha. Neida! Der skulle vist være varmelamper og diverse om det skulle være behov, så vi skal nok kose oss masse! Og dere, i går kom pakken fra zara som jeg har ventet sånn på! SÅ mye fint til barn på zara! Check it out om du har barn!

IMG_0028IMG_0029Seriøst, i’m in love! Leana er blitt så stoor! Også er hun blitt så flink å gå! Lille jenta mi! Tenk. 13 mnd i dag, akkurat! ♥

Skjermbilde 2015-06-30 kl. 11.58

Husker dere forige innlegg da jeg fortalte at gjestesengen vår var kommet og Jostein ikke var hjemme? Vel. På søndagskveld når vi kom hjem, så begynte Jostein på senga med en gang. Så etter noen timers skruarbeid, så kom den endelig opp! Den er så fin, elsker den! Så nå folkens, nå har vi gjesteseng, så nå er det bare å komme på besøk!

IMG_0030

 

Jeg glemte heelt å lagre bilde jeg la ut på Mystory av Jostein som holdt lille David! Så dumt! På vei hjem fra Måløy så stoppet vi nemlig på eid for å besøke Sindre, Lovise og Lille David! Åh, for en nydelig liten gutt! Syns han var skremmende liten, og kan virkelig ikke skjønne å begripe at Leana har vært over en kilo mindre enn han igjen! Lille David kom til verden natt til lørdag, så han var ganske så ny! Gratulerer så masse alle sammen! ♥ Nei, nå skal jeg hive meg i dusjen før Leana våkner. Vi snakkes :-)

Legg igjen en kommentar

