Et lite livstegn

HEI! Ja, da var det på tide at jeg viste et lite livstegn her inne, etter flere etterspørsler. Haha, nå hørtes jeg veldig viktig ut, men de etterspørslene var nok ikke noen andre en kimmis og andalm!

NÅ er vi endelig kommet oss godt til rette i vårt nye HUS, endelig! Den dagen vi flyttet, så jeg virkelig ingen ende på alt. Altså, det var bare kaos og rot OVERALT, og det tok flere dager før det virkelig så noen lunde ut her. I tillegg så måtte vi vente nesten en uke på å få blåst fiberen på plass i huse, som da vil si at vi gikk nesten en uke uten tv og internett. Tv’en gikk egentlig greit uten, men fyy så jeg har savnet internett! Har jo hatt nett på telefonen, men akkurat her ute, så hadde jeg ikke så god dekning. Blæ! Ingen hadde informert oss om at renovasjonsabonnement måtte bestilles heller, så vi har levd uten bossdunker helt til i dag! I dag kom de endelig! Unnskyld språket, men de har FAEN meg vært savnet! Kan dere tenke dere å bo en familie på 3 i to fuckings uker, uten å ha en plass å kaste bosset? Den familien på 3 inneholder også barn, som vil si bleier, som vil si generelt mye mer boss! Nei.. ENDELIG sier jeg bare! Så til dere som skal kjøpe leilighet/hus, husk å bestill renovasjonsabonnement hos din kommune, gjerne i god tid før dere faktisk flytter! Bare et godt tips!;)IMG_9870

 

I dag har vi faktisk hatt besøk av Kathrine og Madelen. Det har vært så koslig! Madelen og Leana er nesten like gamle, faktisk bare en dag som skiller dem! :-) Besøket var til og med så snille at de hadde kjøpt velkomstgave!

IMG_9958

 

Vi hadde bestilt en gjesteseng som vi fikk beskjed om at skulle komme i uke 27-28, men den dukket opp i dag på døren! Jostein skulle spille kamp rett etter jobb i dag, så han har jeg ikke sett siden klokken 6 i morges! Siden han er borte fortsatt, så måtte jeg bære inn alle delene til senga selv. JEG ER SÅ SLITEN. Helt dø i armene! Mon tro om jeg får sånn Erlend Elias greier. Hahah. Det skulle tatt seg ut? Noen som vet hva jeg mener? Om ikke, sjekk ut denne episoden  HER så skjønner dere!

I morgen så skal vi faktisk hjem! Det er jo sommer, selv om det ikke føles sånn i det HELE tatt, men sommer betyr også Måløydagene! Så da blir det faktisk en liten fest på mamma M og pappa J! Leana skal være hos farmor:-) Men på lørdagen så skal vi kose oss hele dagen sammen med Leana i Måløygatene ♥ KOS! IMG_9947

Legg igjen en kommentar

