Nå skjer det!

Jeg er helt i hundre i dag! Det har liksom gått opp for meg at dette er siste natten vår i denne leiligheten. I morgen tar vi over rekkehuset vårt! Hvor sykt er ikke det!? Nå skjer det, virkelig! Denne leiligheten her er så godt som pakket ned. Altså, den siste uka, faktisk lenger enn det, så har vi levd i et totalt kaos! Kasser og bossekker med ting overalt! Mat generelt har det også vært lite av! Hahah, nei off! Nå skal det bare bli så sykt godt å komme i orden på den nye plassen. Nå skal vi ikke flytte før på mangen mangen år. Neste gang familien Almenning Sandøy skal flytte på seg, så er det fordi vi har kjøpt oss/skal bygge oss huset som vi skal bo i resten av livet! Ingen flere mellomstasjoner nå!

Når vi endelig er kommet i orden, og kommet godt inni rutinene våres der ute, så skal jeg starte et prosjekt! Prosjekt fit Marcela. Jepp. Jeg skal begynne å trene igjen. Jeg trenger det så sårt, og nå har jeg gått så lenge uten noe som helst slags trening. Det siste året har jeg bare trent når jeg har følt for det, når det har vært fint vær, når jeg har hatt lyst, og når det har vært «lenge siden sist». Så nå har jeg skrevet det til dere, sagt det til flere, så nå må jeg rett og slett bare gjennomføre. Ingen bønn. Jeg gleder meg til å komme over starten, for den er uten tvil den verste, jeg vet det vil bli jævli til tider,  men det vil bli bedre, og DET gleder jeg meg til!


 

Vel, i helgen var vi i dåp til herlige lille Tobias. Kjempe fin dåp! Og ikke minst. masse god mat! Vi har en gryte som familien pleier å lage, den ER så god!! Seriøst, jeg elsker den! Har bedt om oppskrifet, så ser fram til å lage den en dag! Nam! Hadde egentlig planer om å dele litt bilder fra dåpen, men nå blogger jeg faktisk fra Jostein sin PC. Mac’en min ligger på bordet her, men den er utladdet og jeg finner ikke ladderen. Lette etter den i sta, men kunne ikke finne den. Har vel pakket den ned en eller annen plass, haha. KAOS sa du? Jepp! MEN, siden jeg sitter på hans PC, så vil det si at jeg ikke har bildene mine! Faktisk ingen bilder at all. Men sånn er det. Nei, jeg får hive meg rundt med siste rest! Vi skrives i morgen, forhåpentligvis fra den nye sofaen min i mitt nye rekkehus!♥ Slenger med to gamle bilder!

 

2015-01-29bilde 3

 

Legg igjen en kommentar

