My, long, hair

Bilde tatt 11.12.12 kl. 21

Å herremin. Jeg sitter å sorterer bilder på mac’en min, og kommer over gamle bilder fra det første året vårt i Ålesund. Altså, når jeg ser det bilde ovenfor, så kan jeg ikke gjøre annet en å savne det LANGE fine håret mitt! Buuuhuu! Alt var 100% ekte! Off. Thank god for extensions;) Neida. Så desperat etter langt hår er jeg ikke enda, men vi får se med tiden. Kanskje jeg invisterer i det, vi får se. Akkurat nå savner jeg det i vert fall så til de grader. Alt med det bilde der liker jeg. Savner også kroppen min på den perioden. Hahaha. Nei off! NÅ er det nok!

TENK! Nå er det snart klart for barnedåp til mitt fine fadder og tante barn, Tobias! En gledens dag! Skal bli så godt å se han igjen, ikke minst holde en liten en igjen i armene mine♥  Etter denne helgen, flytter vi også til vårt nye hjem!!! Overtakelse er planlagt mandag, wii! Jeg gleder meg sånn:-D Denne leiligheten her er så godt som klar og pakket ned! Alt av kjøkkenutstyr er pakket ned i esker, så middagene og mat generelt de siste dagene har vært litt sånn her og der. I går ble middagen pizza som vi bestilte! Så at the moment lever vi litt i kaos. Litt koslig! Ja det er det faktisk. Sett bort i fra rotet her da. Kjenner jeg får litt angst, men jeg skal nok overleve:)))

Nei, nå er det frokost tid, vi snakkes !

Legg igjen en kommentar

