Gratulerer med dagen Leana ♥

Ååh, jeg kan nesten ikke tro det! For et år siden, i dag, kom verdens fineste og beste Leana til verden! Tenk at hun er hele 1 år i dag, allerede!? Tiden går så sykt fort, det  er nesten litt skummelt jo! Neida, men dette året SPESIELT, har gått så fort(!), men vi har kost oss SÅ mye! Jeg har også fått vært så heldig og kunne vært hjemme med lille hele tiden, og skal fortsatt være hjemme med henne til hun begynner i barnehagen i August, og de siste mnd skal VIRKELIG nytes så til de grader! Skal nok bli en del blandede følelser å levere henne fra meg til noen andre! Off, nei det tenker vi ikke på før den tid kommer;)

Det er så rart å tenke på, at jeg lå på sykehuset for nøyaktig 1 år siden, med de verst tenkelige rier! Off! Det er enda friskt i minnet, så her blir det nok ikke flere barn på noen år, haha. All ære til dem som får to tette! (Hei Lovise). For ett år siden, fikk vi denne lille skapningen her, som skulle vise seg å forandre livene våres, bare til det positive. At det i det hele tatt er mulig å elske et annet menneske så ubetinget mye, er så rart. Livet er virkelig forandret, og vi har fått helt andre verdier etter at vi ble foreldre. Familie er virkelig alt. Det siste året har handlet om å gjøre Leana fornøyd, og det har vært så fint. Hun er så heldig som har hatt så mangen andre i livet sitt som har ønsket det samme for henne. Hun har fått  alt hun har trengt og vel så det, kjærlighet og omsorg.

Mamma og pappa er så utrolig stolte av deg, vårt lille gull. Gratulerer så mye med dagen♥
2014-06-13Dagen ble feiret her i Ålesund med svigers og Guro. Resten av familien hadde desverre ikke anledningen til å komme på grunn av jobbehelg, men vi fem har virkelig kost oss fordi!  Vært på kafé, spist kake, åpnet pakker, og kost oss med Leana. Hun har hatt en super dag, tusen takk! Hun sovnet som en stein da jeg la henne, haha. Travel dag :-D2015-05-30

I morgen er siste dagen når alle har HELT fri, Jostein begynner nemlig på jobb på mandag(!), så vi lurer på å ta turen på tivoli faktisk. Det er siste dagen de er her i morgen, så kanskje det. Vi får se. Om det blir fint vær holder jeg heller en knapp på fjelltur, men da skal det være noe lunde temperatur også. Kald vind er det verste!!

Nei, nå skal jeg nyte kvelden med min fine, så vi skrives, bye!

2 thoughts on “Gratulerer med dagen Leana ♥

  1. Haha, kjenne eg grua meg no fyrst når det kan skje kortid som helst! 😃 tia går så fort og vi gleda oss til mange mange år framover ilag og nye minner 🎀 hurra for Leana ! ( håper pakken kjem snart )

Legg igjen en kommentar

