Begynner å ta form!

God dag! Wææ, jeg er i lykkerus for tiden! Rekkehuset vårt begynner virkelig å ta form nå! I går da vi var inn en liten tur, var de begynt å legge parkett i stuen! Når det er på plass, så begynner de helt sikkert med kjøkkenet, og det gleeder jeg meg sånn til å se!! Så nå har jeg bare lyst å dra ut dit hver dag, bare for å se fremgangen, hihi!

Ellers, så er det lite som skjer! Eller vent. HALLO. Jeg har snart en ETT åring i hus!? Seriøst, hvor blir tiden av? Er det virkelig snart 1 år siden jeg lå på sykehuset!? Sykt. Leana sin bursdag kræsjer desverre med så mye annet, jobbehelger, snart flytting osv, så vi skal heller ha en skikkelig etterfeiring når vi er flyttet inn i huset, med familie til stede! Så på selve dagen, så kommer nok bare svigers på en dagstur. Men det skal bli kos det også:)

Nå har jeg nettopp dusja å sminka meg, så nå skal jeg og Leana ha oss en liten shoppingrunde på Moa♥ Men først, mat på begge 2! Snakkes!

Bilde 27.05.15, 12.51.25

Legg igjen en kommentar

