Byparken & Akslatrappene

Åååh, vi har hatt en så fin familiedag i dag! Det har vært nydelig fint vær her i Ålesund, så vi  bestemte oss for å gå Akslatrappene, som endelig er ferdige! Jeg kan svakt huske at jeg har gått de trappene før, en gang da jeg var liten! Tror vi snakker 6-7 år ish! Så det var vel på tide! Før vi gikk Akslatrappene, så spiste vi faktisk lunsjen vår i byparken. Så koslig! Gleder meg til enda høyere temperaturer og mer kos i den parken altså!

Bilde 18.05.15, 15.19Bilde 18.05.15, 15.22Bilde 18.05.15, 15.54Bilde 18.05.15, 15.55

Vi koste oss virkelig! Familiedager er gull!


 

Det innlegget der var påbegynt i går, for det var nemlig i går vi gikk akslatrappene. I det jeg holdt på med innlegget, så gikk biggest looser på tv, finale, og jeg ble helt oppslukt i tv’n! FY så råflotte alle sammen hadde blitt! Det er så syykt! Noen som så det? Innlegget ble i vert fall satt til side, hadde jo planer om å gjøre det ferdig etter programmet, men da kom plustelig J hjem fra trening, også hoppet vi i dusjen sammen! Haha:))))

I dag har jeg EN ting på planen, å det er å rydde dette grisehuset. Her ser ikke ut! Klesvasken er blitt så stor nå at det skulle ikke vært lov. Blæ. Vaske kle er så gørr, gruer meg allerede. Men det kan jo ikke se ut slik det gjør nå, så jeg har egentlig ikke noe valg. LOL. En litt gøyere ting er at jeg har laget knekkebrød i dag. Lukter såå godt i leiligheten her nå! Mmmh! Gleder meg til å smake! ♥ Nei, nå må jeg hive meg rundt å begynne. Vi snakkes !

Legg igjen en kommentar

