Gratulerer med dagen!❤️

Nå gjør jeg faktisk noe jeg aldri gjør, nemlig blogger fra mobil! Jeg hadde planer om å lage et innlegg etter alle plikter, men så var macen utladda, og lat som jeg er, gadd jeg ikke hente ladder, så da dreit jeg i hele greia. 

Denne helgen har vært et banka kjør fra start til slutt! Jeg startet nemlig helgen med seinvakt på fredagskveld, og avsluttet helgen med 17.mai kos hos noen venner, etter tidligvakt på jobb. Travelt sa du? Ja faktisk! Etter at jeg kom inn dørene her etter jobb, var det bare å hive seg i dusjen med en gang, på med finstasen, og suse bort til Christine og Erlend hvor de andre var. Mat har jeg jo ikke hatt tid å tenke på en gang! Så når grillmaten faktisk var ferdig, var jeg så sulten at jeg holdt på å krepere, noe som resulterte i at jeg spise så alt for mye. Ble så mett til slutt, og toppet faktisk det hele med et fuckings kakestykke!!!? Angrer enda! Ja jeg vet, luksus problem så det synger etter.

Da klokken nærmet seg syv, var Leana helt kjørt etter dagen stakar, då vi dro hjem mens pappan fortsatt koser seg der borte med hjemmebrygget øl! Etter endt kveldstell, legging av barn, lufting av hund, og rydding, kunne jeg endelig legge beina på bordet å slappe av, og slik har jeg lagt siden, haha! Er så sykt trøtt, så etter dette innlegget hopper jeg nok i drømmeland med en gang, det kan jeg love dere!

  

 

Fikk jo fint vær her i Ålesund i dag også, tommel opp! Når været er fint og sola skinner, er det lite som er vakrere. Norsk natur, Norge, jeg elsker deg. Vi har det så alt for godt her. Vi er så utrolig heldige! Denne friheten vi har, mangen hadde nok drept for den.. Nei, nå må jeg faktisk kaste inn håndkleet før øynene detter sammen. Håper alle har hatt en super fin dag, en like fin dag som oss! Gratulerer med dagen alle sammen!  Vi skrives! 

Legg igjen en kommentar

