Jeg prøvde..

Bilde 30.04.15, 08.49.55

Ser dere den flaska over her? Vel. På Søndag hadde jeg og Jostein en skikkelig utskeielsesdag. Vi kjøpte nemlig plutoburger, som er noe ala den berømte finaburgeren som en gang var i Måløy. Uansett. Dette var på søndag som sagt, og det bilde av den pepsi max’en er tatt nå nettopp. Som vil si at jeg ikke har drukket den opp. Det er bare et eller annet med meg å brus. Jeg er ikke fan! Vi bestilte burger Meny for å få med pomfri, og da kommer automatisk en brus med på kjøpet, så nei, den er ikke kjøpt ene og alene. Jeg var påvei å kaste en uåpnet brus i boss, men J stoppet meg. I går prøvde jeg å faktisk drikke litt av den, iskald, men nei. Det går rett og slett ikke! Det ble hvitvin i steden♥ Så nå går den rett i boss, jeg prøvde! Byebye!

I dag er planen lite. Vi får et lite besøk av Benjamin i ettermiddag før han drar hjemover igjen, så det blir kos! Spansk gryte står på Menyen, min favoritt! Ser det er sol og blå himmel ute, så vi skal i alle fall ut å gå tur om ikke lenge! Jeg var jo som nevnt hjemme på dagstur på tirsdag, og det gikk overraskende bra. Litt grining ble det selvfølgelig av ei lei lita mus i baksetet, men det ordnet seg til slutt! Fikk tatt masse fine bilder av lille Tobias herre mann! Skulle gjerne hatt noen til, men sjefen bestemte at nå var det nok!

Nei, nå hører jeg at Leana har åpnet skuffene på kjøkkenet og er begynt å rive alt utover gulvet, så nå MÅ jeg gå. Snakkes !

Bilde 29.04.15, 12.10.42

Legg igjen en kommentar

