Innom å si hei

Wææ. Jeg hadde besøk av sumstad i dag, og vi fant ut at vi snart må ut å drikke sammen igjen. Det er så lenge siden sist! Nå ammer jeg ikke lenger heller, så det passer bra! Uansett. Jeg gikk inn på tlf, på kalenderen for å se når det skulle passe, og vet dere? Det passet ikke før i midten av juni!? Det er sykt! Mai måned er som regel fullbooket. Konfirmasjoner, jobbehelger, og div! Så det blir nok en stund til ja, haha! I morgen skal jeg faktisk en dagstur hjem! Dåpen til lille herre mann nærmer seg, så jeg skal faktisk hjem å ta noen bilder som vi skal bruke til invitasjonene, og snakke litt dåp! Jostein må på skolen, så L blir med meg! Så i morgen blir nok en laaang dag! Nærmere 6 timer i bil, wohoo!;) Nei, jeg ville egentlig bare innom å si noe, siden jeg hadde tid til overs! Men nå begynner intervjuet med Bruce Jenner som jeg har ventet sååå lenge på ! JEG GLEDER MEG! Så nå må jeg faktisk runde av å legge vekk datan, for det her skal jeg ha med meg! Speaks! Bilde 27.04.15, 19.45

Legg igjen en kommentar

