Hva feiler det dere?

Jeg er så dritt lei av folk som skal klage over andre som gjør eller har gjort noe bra. Seriøst, jeg klikker! HVA FEILER DET DERE!?!?!?! Et godt eksempel, fotballfrue. Hvordan kan noen bli så sure på den dama, fordi hun legger ut et bilde av seg selv 4 dager etter fødsel? Seriøst, det er INGENTING i meg som blir sur! Sjalu? Ja selvfølgelig, hvem vil ikke se sånn ut!? Men SUR på Caroline? Nei! Hvordan kan noen føle seg feit av å bare se på henne? Jeg skjønner det ikke. Kan noen fortelle meg det? For jeg ser den virkelig ikke! Hvorfor har dere ikke følt dere feit av å se på de 1000 andre antrekksbildene hun legger ut? i tettsittende kjoler? I bikini om sommeren? Hvorfor føler dere dette akkurat nå, bare fordi hun har født? Hadde dere en tanke og et håp om at hun kom til å se feit ut etter et svangerskap? Et håp om at den ellers så «perfekte» CBE skulle få litt strekkmerker? For deres egen skyld? Men så viser det seg at hun faktisk ser smashing ut? Og da er det plutselig ikke greit lenger, og det skal hun få høre? Hagle inn med kritikk?

Om vi alle hadde jobbet så hardt med trening og kosthold som Caroline, så kan det faktisk hende at mangen av «oss andre» også hadde sett rimelig bra ut 4 dager etter fødsel! Både jeg og dere vet at Caroline er ei tynn jente fra før, og har kanskje et godt utgangspunkt ja, men jeg kjenner mangen jenter som er like tynne som CBE, det finnes maangen av dem! Kanskje om du hadde trent 5-6 ganger i uken og spist sunnere, så kan jeg vedde alt jeg eier å har på at du hadde at et rimelig godt utgangspunkt du også, etter et svangerskap! Skjønner dere ikke det? Skjønner dere ikke at det lønner seg å jobbe hardt? Enten om det er med kroppen eller jobb. Ingen skal bli straffet for å ha gjort en god jobb! Og om du sitter der hjemme å føler deg direkte sur å irritert på Caroline fordi hun ser bra ut, ja så kom deg for faen meg opp av sofaen!! UT Å JOGG! TREN!! Aah! Og om du ikke gidder det, så er det også helt greit, men da kan du for faen meg ikke sitte å klage heller! Jeg er ikke sur på andre som har jobbet rævva av seg for å få en god jobb, bygget et fint hus, operert seg fin eller er flink i noe. For det krever innsats. Det bør ikke du heller være! Å være litt småsjalu er helt innafor, det kan kanskje gi deg det siste puffet til å komme deg opp å gjøre noe. Å sende drapstrusler blir liksom for drøyt. Skjerpings!

Og hva er greia med at så mangen damer la/legger ut bilder etter denne saken, av småfeite mager? Altså, jeg sier ikke at dere ikke får lov, versågod, men? For hva? Hva er greia? Caroline la ut sitt for å skryte, et lite klapp på skulderen for all jobben. Og dere? Hva er deres grunn? Få masse creds og støtte? Støtte for å? Creds for å? Se småfeit ut? Fill me inn here!  Nei…. Haha. Jeg gir meg nå, frustrasjonen måtte bare ut! Peace

 

 

Legg igjen en kommentar

