Påskeferien 2015

Er det helt seriøst nærmere en mnd siden jeg blogget? O M G… Ikke bra. Hva har jeg gjort? Kommer ikke på så veldig mye, men jeg har i vert fall vært på en 2 ukers påskeferie på Halsnøy med familien min! Såå koslig! Ble fortalt at sauene skulle lemme i påska, så jeg håpte jo sånn på at jeg skulle få oppleve det! Tror dere ikke de tøsene kneip igjen til dagen etter jeg dro? Dritt sauer..! Jaja. Uansett, så var der noen som allerede hadde fått, så vi fikk holde å kose med de søteste lammene!♥ Vi flydde begge veier, og turen ned gikk  egentlig ganske ok. Da var jo Jostein med, som ordnet ut, det er jo det beste! Da bare går jeg etter han, å slipper å stresse med noe! Turen opp igjen der imot, der måtte jeg ordne ut helt selv, for både meg og Leana. Jostein dro nemlig opp igjen alene uka før. Skolegutt vet dere!

Heldigvis, så var dette bare innenlands, og vi slapp å mellomlande i Oslo, som var min største frykt! Det gikk egentlig overraskende bra å reise alene med L, men selvfølgelig litt mer utfordrende en å reise alene;) Det verste var egentlig å fly siste etappe fra Bergen til Ålesund. WIDERØE fly! PROPELLFLY. I tillegg hadde vi den verste flyverten ever? Altså hallo? En feminin liten gutt som trodde han var noe. SÅ lite imøtekommende, lite hyggelig, og lite serviceinnstilt fyr skal man lete lenge etter. I tillegg gav han enkelte noen syke blikk?! LOL. Jeg spurte om et belte til Leana, fordi jeg ikke fikk. Han gikk bare rett forbi meg, og jeg VET at han hørte meg! Heldigvis hadde jeg en snill barnefamilie på venstresida som ropte UNNSKYLD, høyt, slik at han snudde seg. Jeg spurte igjen, og han svarte på en så bitchie måte at «ja, jeg kommer  med det «. AAAH. Nei, jeg kjenner jeg blir varm bare av å snakke om det! Etter en dritt tur var i vert fall veldig godt å se pappan igjen, for begge 2!! ♥

Bilde 1 Bilde Bilde 2

Ellers er det ikke mye interessant som har skjedd her hos M. Almenning. Det begynner skummelt å nærme seg overtakelse og flytting på valderøya! Har ikke helt gått opp for meg at vi skal flytte på oss snart. Og det siste gang på en VELDIG lang tid. Det skal  bli deilig! Flytting   e r    s å    s t r e s s!

Nei nå er det lunsj tid, snakkes!

Legg igjen en kommentar

