Yesterday

I går hadde vi oss en super dag ute i solen sammen med barselfruene. Vi møttes på en lekeplass ute, og Leana fikk faktisk prøve å disse/reie for første gang! I starten så ble hun litt redd, hahaha. SÅ morsomt å se! Men etter hvert ble det bare gøy gøy gøy! Hun lo å koste seg sånn oppi der! Spørs om vi ikke må invistere i ei lita disse til henne;)

Etter det, hadde jeg og L oss en tur rundt på møbelbutikkene her i Ålesund, jeg leter nemlig etter den perfekte sofaen til nye rekkehuset vårt! Ikke en alt for stor, pen, og ikke MINST, god å sitte i! Jeg kom over så mangen fine, men med en gang jeg prøvde å sitte i dem, så ble det et NEI med en gang.. Blæ. Jeg fant en favoritt, men den er ikke 100% slik jeg vil, så vi får se!2015-03-253Så var det hjem å lage middag til små og store! Leana og pappa skulle ha litt kvalitetstid slik at jeg fikk ta turen til moa alene. Det var nemlig rabatt-onsdag hos barnas hus, så jeg måtte selvfølgelig innom å sjekke det ut. Påvei hjem kunne jeg se den fin solnedgangen, så jeg bestemte meg for å kjøre opp på fjellstua å ta noen bilder. Det var helt syykt fint der oppe i går! hadde jeg kommet LITT tidligere, hadde jeg sikkert fått sett tidenes solnedgang! Med 3 % batt, så fikk jeg ikke tatt så veldig mangen bilder, den døde fort.. Men ble fornøyd med det jeg fikk til! SE DA:2015-03-25 2015-03-251 2015-03-252

Legg igjen en kommentar

